HTML

Mert értelmes emberek mindig vannak

A blog az élményeimből táplálkozik, célja a különösen értelmes emberek bemutatása, persze a fogalom 100%-ban idézőjelbe tett értelmével. Bejegyzés feltehetőleg akkor lesz, ha találok valami arra méltót, de nem kell félni, ha nyitott szemmel jár az ember az értelem csillanásait bárhol észreveheti Észervételeidet és hasonlatos élményeidet a byszolo@freemail.hu -ra küldd

Friss topikok

Biztonságos?

2009.01.23. 16:46 :: Kharex

Na ma is írok valamit, ezúttal friss az élmény:

Eljött a péntek napja, amit úgy szoktam ünnepelni hogy lesétálok a helyi Plus-ig, és bevásárolok egy hétvégére elég Cherry Coke-t, vagy Nestea-t. Mármost tudni kell hogy nekem huligán fejem van. Pont. Bár ismerőseim nagytöbbsége ezt tagadja a helyi Plusban dolgozó emberek 90%-a állítja, és én nekik hiszek, elvégre egy 15 éves fiatal mi más lehetne mint huligán? Az egyik biztonságügyi munkatárs éppen ezért folyton a nyakamon lóg, és láthatólag mindent megtesz azért hogy lebuktasson amint éppen hatalmas értékeket lopok. Eddig ez eléggé szolídan ment, most azonban a könyvtárból hazafelé ugrottam be némi innivalóért, és hát ugye a táska a hátamon egyértelműen bűnelkövtési eszköz, mert ugye abba szoktam rakni a lopott árút. Ezt látva az adott biztonságügyi munkatárs rögtön a nyomomba szegődött, újsággal és más vevőkkel álcázva magát eléggé cseles módszerekkel. Aztán eljött a várva várt pillanat, és lecsaphatott rám amikor tíz másodpercnél tovább időztem egy helyen:

-Na mi van, ennyire tetszik a hentespult? -kérdezte a leleplezés biztos fölényével, majd mielött felvilágosíthattam volna hogy a tejtermékeket tartalmazó hűtő elött állok már folytatta is:- Na akkor te most szépen kiüríted a táskádat és a zsebeidet.

Miután tudtam hogyha nemet mondok több mint tíz jól képzett eladóval lesz dolgom belementem a játékba, és kb öt percig bizonygattam hogy sem a könyvtári könyveket, sem a zsebkendőmaradványokat nem innen loptam. Végül mit van mit tenni alapon elengedett, de továbbra is a nyomomban maradt, és többször is megismételte a razziáját, a következő mondatokkal:

-Teszed vissza most rögtön az akciós sajtot!

-Na mi van ennyire tetszik a virslicsomag?

-Látom ám hogy lopod a kenőmájast, most tetted a zsebedbe!

-Mit nézegeted annyira az üditőket, azt saccolod melyik férne be a kabátod alá?

Természetesen semmit sem loptam el, viszont a kedves biztonságügyi munkatárs okozott nekem egy jó hangulatú (egészen pontosan sírva röhögős) délutánt.

Szólj hozzá!

Címkék: plus biztonságügyi munkatárs

A bejegyzés trackback címe:

https://ertelmesek.blog.hu/api/trackback/id/tr40898040

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása